29 Eylül 2010 Çarşamba

I WILL BE BACK!

Arnıld hava civa, Aragorn hikaye! Efsane geri dönüyor. Daum’un Günlükleri 5lemesi!

Radyospor’a konuşan eski (2) Beşiktaş ve (2) Fenerbahçe Teknik Direktörü Christoph Daum “Fenerbahçe taraftarı için yapabileceğim ne varsa bunu her zaman yapacağım” dedi. Fenerbahçeliler adına konuşmak haddim değil ama, yapabileceği en iyi şey, milyonlarca insanın burnundan gelen yaz tatili için, çalışmadan aldığı 2 senelik tazminatı tazminat olarak ödemesi olabilir. Gerçi herkese bir çay parası düşüyor, ama en azından çay harareti alır!

Yıldırımlı havalarda herşey mümkün olabilse de, Daum’un Fenerbahçe ve Beşiktaş’a bir daha dönebilmesinin zor olduğunu düşünüyorum.

Röportajın devamında bundan 1,5 ay önce Galatasaray- dan teklif alıp almadığının sorulması üzerine “Ben asla bu konuda konuşmam; çünkü bu çok özel bir konu” diyen Alman teknik adam, “Bir gün Türkiye’ye teknik direktör olarak dönecek misiniz?” sorusuna ise, “Her nasıl olursa olsun mükemmel bir zamanda tekrar Türkiye’ye döneceğime eminim” cevabını verdi.

Tercüman yanlışlıklarını sıkça yaşadığımız günlerde, zayıf Almancamla ben doğru çevirisini yapayım. “Büyüklerden biri teknik direktör krizine girdiği mükemmel bir zamanda –ki buna en yakın Galatasaray duruyor- başında en az 2 olan 7 haneli, bol tazminat soslu bir sözleşmeyle geri geleceğim.”

Akıllı adamdır Herr Daum. Geri döneceğine en az Hakan Şükür’ün Spor Bakanı olacağına emin olduğum kadar eminim.

Şimdiden “hayır”lı olsun

1 yorum:

  1. Çok tehlikeli öngörüler bunlar aman diyim. Dahası bu öngörülerden ben de eminim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...