10 Şubat 2011 Perşembe

YUM-RUK-LAR MA-SA-YA!



Şu videoyu http://sairlerparki.blogspot.com/ ‘da gördüm.

Gözlerim doldu...

Beşiktaşlılık Duruşu'nu özlemişim. Seba'yı özlemişim.

Diyor ki Büyük Başkan "Beşiktaş'ın bir çizgisi vardır"

Demek istiyor ki "Bir duruşu vardır"

Ben o çizgiyi seviyorum, o duruşu yaşıyorum.

Büyük Başkan konuşurken, Sn. Mehmet Ali Yılmaz ve Sn. Aziz Yıldırım'ı görüyorsunuz değil mi? Çıt çıkarmak bir yana, yapabilseler nefes bile almayacaklar. Elbette haksızlığa boyun eğmeyeceksin. Ama bunu yaparken saygınlığını da kaybetmeyeceksin.

1997’de Süleyman Seba ikinci sırada bitirdikleri sezon sonrası “Gönüllerin Şampiyonuyuz” dediğinde bir tek Galatasaraylı "hadi oradan" dedi mi? Beşiktaş hakkında kötü düşündü mü?

Büyük Başkan'ın bu lafıyla ilgili sadece bir Galatasaraylı yazardan ufak bir espri hatırlıyorum. Kimin yazdığını hatırlamıyorum, şöyle demişti;

"Beşiktaş Gönüller Kupası'na katılsın..."

Bu espri de Beşiktaş'a ya da Seba’ya karşı değil, tam tersi destekler nitelikteydi.

Gerekirse savaş da olur. Ama öyle gir ki bu savaşa düşmanın bile önünde eğilsin. Kadir İnanır ifadesiyle “vururum, kırarım, şöyle yaparım, böyle yaparım...”

Yapmayın...Böyle yapmayın.

Dinsizin hakkından imansız gelir bittabii de, o zaman bizim dinsizden farkımız ne olacak?

Beşiktaşlılığı hangi temeller üzerine oturtacağız?..

Ortada haksızlık varsa, en büyük suç hak aramamaktır. Gerekirse bu medya yoluyla da yapılır. Asla Beşiktaş gaspedilen haklarının peşini bıraksın diye düşünmüyorum. Tersine daha çok savunsun kendini. Karabük de yapsın bunu. Trabzonspor'da. Fenerbahçe de...

Masalar vurulacak nesnelerden çok, etrafında oturulup üzerinde projeler ve fikirler üretilen yerler olmalı.

Bu videoyu Beşiktaş Yönetim Kurulu her sabah uyanınca izlemeli.

Şimdilerde Beşiktaşlılık Duruşu'ndan ziyade, Beşiktaşlılık "duruşu" var.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...