15 Şubat 2011 Salı

Bir Gün Olacaktı Ama Böyle Değil...

Çok üzgünüm…

Bunun üzerine elbette yazacağım. Ancak hem ilk sinirle girişmek istemiyorum, hem de olayın ayrıntılarını iyice öğrenmeye ve anlamaya çalışıyorum.

Kafamda basit sorular var ama.

Quaresma, Toraman’a aynı yerde, aynı davranışı gösterse sözleşmesi fesh edilir miydi?

Denizli maçında çocuk, yaşlı, kadın “YETER” diyen, demeye yeltenen herkesi döven, “İki kupayı unutma vefasızlık yapma” pankartının mümessilleri camiadan def edilmiş midir?

Saraçoğlu otoparkında, Beşiktaş’ın Paşası Ricardinho’ya ayak tabanıyla uçan, hemen ardında sağ elini ayasıyla Rico’nun kafasına vuran, sol elini yumruk yaparak nereye gelirse sallayan kimdir? Şu an hangi takımda oynamaktadır?

...

Değil 11 sene, 21 senelik de olsa bir oyuncu gönderilir. Oyuncular camialardan büyük değildir. Gönderilmeleri haklı sebeplere de dayanabilir. Hayat bu, futbol bu, her şey olur.

Sadece yaptıkları doğru ya da yanlış her işe “Duruş” kılıfını geçirmeleri bıkkınlık verdi. O “Duruş” Armadaki Bayrak’tan, Baba Hakkı’dan, Şeref Bey’den, Süleyman Seba’dan, Vedat Kaptan’dan, Sarı Fırtına’dan geldi. Beşiktaşlıyı saran ipek kaftan olsun diye geldi.

Her saçmalığa örten muşamba olsun diye değil.

Unutmadan son bir soru daha sorayım;

Üzülmez, Toraman yerine masaya vursaydı, olumlu bir sonuç alır mıydı?

1 yorum:

  1. Çok üzgünüm.adeta şok oldum dün akşam.yazdığın her satırı onaylıyorum.Beşiktaşım görmeye gidecektim bu hafta inönüye ama bu duygularla nasıl yolculuk yapıp stadyumda nasıl destek vereceğim bilemiyorum.öfkem ve üzüntüm görme özlemimin ve heyecanımın önüne geçti.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...