8 Ekim 2010 Cuma

Devre Arası

"Uzun boylu" stoperin görevi nedir? Penaltı noktasına havadan gelen toplara sahip olmak.
"Hızlı" bekin görev nedir? Ters kademeye girmek ve rakibin kanatlara inen toplarına kanat oyunculardan önce müdahale etmek.
Bu ikisi aksayınca ne olur?
Sağ taraftan gelen ortaya penaltı noktası üzerinde kafa vurulur, yetmezse forvet boş bir şekilde topu kaleye "dürter".

Almanya-Türkiye devre arasında bir sinirle oturup yazmadım. 10. dakikadan beri kafamda yazmaktaydım. Esas konu , ne Sabri, ne Servet, ne sakatlanan Aurelio, ne Stoke City yedeği Tuncay ne de topu elinden, ayağından her şekilde kaçırmayı başaran Volkan değil. Son derece eminim ki taşıdıkları formanın hakkını vermek için ellerinden gelenin en iyisini yapıyorlar.

Esas konuyu Sinan Bolat “Ülkemi çok seviyorum ama Oğuz Çetin olduğu sürece milli takıma hizmet etmem çok zor. Ben burada her hafta en iyi 11’deyim. Ama Milli Takım’da 4’üncü kaleci bile olamadım” diyerek özetledi.

Naçizane uzun versiyonunu da şu şekilde yazmıştım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...