21 Ocak 2011 Cuma

TOKİ Başkanı Özür Diledi, Peki Oldu mu?


Özür dilemek erdemliliktir. Hatayı affetmek erdemliliğin yanında asalettir.

Peki Adnan Polat'ın anlattıklarında bu iki güzel karakteri hakkıyla görebildik mi? Yazarken "zarf" kullanmayı sevmem "kızgınlıkla, sevinçle, aşağılayarak....vs.". Çünkü eğer anlattıklarını tam olarak verebilirsen, okuyan zaten gerekli tepkiyi kafasında oluşturur. Ancak ilk cümleye "hakkıyla" koymak zorundaydım. Koymakla yetinmeyip bir de koyu koyu belirttim. Çünkü erdemlilik ve asalet olarak nitelediğim karakterlerin hakkının yendiğini düşünüyorum.

-TOKİ Başkanı özür diliyorsa, hata yaptığının farkındadır -ki normal her insan o sözlerin hata olduğunu bilir- o zaman basit bir mantıkla sormam lazım, o "hata" nerede ve nasıl yapılmıştır? İkinci soruyu da ardından sorayım; hatanın telafisi nasıl ve nerede yapılmıştır?

50.000 kişinin önünde fiilen, milyonların önünde naklen bağıra bağıra yapılan bir "hata"nın telafisi, 1 kişiye telefonda söylenen özür olabilir mi?

50.000 kişinin önünde fiilen, milyonların önünde naklen bağıra bağıra yapılan bir "hata"nın affı 1 kişiye telefonda düşebilir mi?

Peki bu kadar sorunun ardından ilk soruya dönelim, sizce Adnan Polat'ın anlattıklarında bu iki güzel karakteri hakkıyla görebildik mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...